Beachhäng!

Här har vi idag haft en riktigt härlig slappardag eftersom jag inte hade några bokningar till den tur som stod på schemat blev jag ledig så det blev sovmorgon vilket var välbehövligt och sedan blev det schysst förmiddagshäng hemma på terassen för Jonathan hade inte heller några inbokade på det som stod på schemat. Så vi drack kaffe och bara pratade om allt möjligt och när det började närma sig mitt på dagen tog vi mopparna och drog iväg på äventyr och hittade till den sydligaste stranden på ön, Yanui beach. A perfect patch of paradise som jag verkligen totalälskar redan efter första besöket, mycket för att det inte är så turistigt utan väldigt lugnt och stilla. Perfekt för snorkling bland annat och vi såg själva, utan cyklop, en stor sjöstjärna och lite småfisk som påminde om akvariefiskar :)
Nu ska vi, Jonthan, jag och Henrika, strax iväg på night market inne i Phuket och sedan blir det nog kvällshäng i Kata :) Life is goooood ;) och imorrn blir det i vanlig ordning att åka till Khao Sok, sista gången denna vecka!!

Så här var vi idag och njöt av livet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0