Nu är det jul här i vårt hus...

det är sant för idag var jag och Jonathan iväg och köpte julpynt! Det står nu en gran på varje våning i huset, i våra rum..min gran är något mer odiskret än vad hans är men ska det vara så ska det vara..även om lagom ofta är bäst så glömde jag det för en stund när jag gick all in på pimpning av min gran.

Min pimpade gran!

Det har idag förutom jobb även bjudits på beachhäng på sköna Nai Harn Beach då jag passade på att åka dit efter jobbet :)
Under helgen var vi inne i Phuket Town på Night Market där jag fyndade 2 par flip-flop för ett högst överkomligt pris, förövrigt kommer dessa inte att stå ute då det var där jag fick en av mina gamla stulen så de står som resten av skodonen nu inomhus. Inne på night market finns verkligen ALLT och det finns i massor, kläder, mer kläder, filmer och musik, mat, mat, mat och en hel massa krims krams och man kan utan problem spendera flera timmar där..det upptäckte vi då vi kollade på klockan och insåg att 2 timmar hade nästan svischat förbi.

Levererar ännu en gång länken till mina bilder på facebook:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150993951195494.769910.664465493&type=1&l=f771dba6a6



Nai Harn, var jag spenderade eftermiddagen :)


Helt okej att bara chilla ;)

Nej nu är det tack och god natt, ännu en tur till Khao Sok väntar mig imorgon och lite sömn innan är helt klart att föredra ;)

Seaview laters!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggt pimpad julgran måste jag säga!

2011-12-14 @ 19:07:32
URL: http://www.julstamning.com/
Postat av: Pilla

Åh, Nai Harn! Där har jag med varit och plaskat runt!

2011-12-15 @ 13:34:33
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0