Rutin så det sjunger om det

Sakta men säkert känner jag mig mer och mer på plats och nya rutiner börjar formas, det känns bra..alltid spännande att bryta upp gamla rutiner och starta på nytt.
Med det sagt så känner jag mig väl hemmastadd i vår nya boning och efter några härliga utflykter har jag kommit in i en rutin med jobbet med :)
Idag har jag dessutom slagit gästerna med häpnad och även känt mig sjukt nöjd med mig själv..Som många gånger förr så frågar gästerna "Så hur länge har du varit här?!" och förväntar sig att man ska säga något i still med minst 4-5 månader om inte mer och idag så överraskade jag nog dem när jag svarade "Ungefär 3 veckor" varpå svaret blev "OJ, det märks verkligen inte". Lite rutin som guide har man allt så att det vi berättar om under turerna har fastnat väldigt snabbt, nästan snabbare än tidigare...det kan bero på vad vi berättar om men jag vet inte..Hur som helst slog jag flera gäster med häpnad under dagens tur uppe i lägret på klippan. Det kan man leva på ett tag!
Med det ska jag även säga att jag inte nöjer mig med det heller, för bättre går det att bli ;) Så även om det står fri på schemat så tänker jag plugga inför mina 3 Khao Sok turer som kommer i veckan samt hinna med en massa annat :)

Peas n löööv

Kommentarer
Postat av: kiboko

2011-12-06 @ 05:47:38
Postat av: Anonym

Hej! Jag är så stolt över dig! :-) och givetvis saknar jag dig! Här har det nu börjat snöa så lär väl vara snorhalt nu när jag ska köra mina mil till jobbet. Hade mer än gärna haft semester nere hos dig och chillat på livets alla gåtor när jg sitter på dig och blir guidad i djungel (läs dig = tembo moahahaa). Närmar sig jul i rasandw fart och livet består av jobb jobb och just ja, jobb! Högtid du vet! Låter iaf som att du trivs med livet och att jonathan gör ett bra jobb som roomie. Nu är hn ju ingen kiboko, men kanske nära inpå. Ett önskemål! Jag har ju inte fcebook längre, så du knske kan lägga ut en liten bild här emellnåt! :-) då blir jag glad vettu. Och btw, vi har skype. Ska vi hooka ihop och ha long distance call, bara du och jag? Love u! Kraaaaam



2011-12-06 @ 05:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0