Fotoupdate från mitt Thailand

Dagarna rullar på fint och idag har jag haft min första egna tur i vårt läger på Phuket och det gick superbra! Hade en trevlig familj som tyckte att det var lite lyx med egen guide :) Lite så vi jobbar!! Om jag har tur får jag imorgon köra en tur till Khao Sok, nationalparken på fastlandet, hoppas att det kommer in bokningar!!

Ikväll ska vi iväg och titta på hus igen, jag och Jonathan, hoppas att det är så bra det ser ut att vara för damn det är fint! Återkommer med det asap..

Har uppdaterat mitt fotoalbum på facebook med en hel hög bilder och tänkte ännu en gång dela med mig av länken till er som vill gå in och titta: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150947957545494.765163.664465493&type=1&l=98b271fcfc

Seaview laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0