2011 - du var ett grymt bra år!

År 2011 var året då jag verkligen använde all den kraft vi som människor har inom oss. Det var året jag med den kraften gick från bra till superstjärna och gjorde en vändning i mitt liv som i och för sig påbörjades 2010 men genomfördes 2011 och jag är nöjd med vad jag åstadkom och jag har för en stund nu i slutet av året "slagit mig ner" så att säga och sett tillbaka på den väg jag tillryggalagt och insett att vägen jag vandrat varit lång och långt ifrån rak och att resan ännu inte är över så nu ska jag vandra vidare på min ständiga vandring genom livet och med tanke på att jag är nöjd med vad 2011 innehållit kan jag inte nöja mig med samma resultat av 2012 utan detta kommande år ska bli snäppet bättre, det är bara att sikta vidare. Så nu efter julen och nyårets festligheter och diverse onyttigheter som smugit sig in är det dags att komma i fas igen, tillbaka till superstjärnefasen.

Året 2011 inleddes i Sharm El Sheik på en strand med gamla och nya vänner men så kom revolutionen och vi fick lämna landet. Därmed spenderade jag härlig tid hemma med nära och kära innan det var dags att åter packa väskorna för att inta Turkiet och Side. Där spenderade jag en fantastiskt sommar med underbara människor (3 av dessa stjärnor lyser extra starkt) och jag/vi fick massa trevligt besök :) När hösten slagit klorna i Turkiet var det till Sverige och expressmysa med familj och vänner innan jag susade över till andra sidan av vår värld där året 2011 avslutades på en strand tillsammans med nya vänner som jag nu ser fram emot att spendera den första delen av 2012 med!

Så gott nytt år alla, hoppas att ni som jag har haft ett grymt bra år och statsar på att göra 2012 till ett ännu bättre år en föregående!!



Kommentarer
Postat av: frida

du är så underbar!

ha ett riktigt bra nytt år :) gillar dig och saknar dig massor! skickar många pussar och kramar

2012-01-01 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0